miercuri, noiembrie 09, 2005

Bine m-ati gasit!

Am hotarat sa creez acest blog cand una dintre dezbaterile de pe grupul Marketing Leader m-a stimulat sa scriu un mesaj de aproape 3 pagini.

Am realizat ca era prea greu de citit pe grup asa ca m-am decis. Imi fac blog!

Si aici sunt.


Daca nu ajungeti la profil va reamintesc:

Dragos Tuta

New Business Director - Selenis - servicii de comunicare online

Vicepresedinte - Asociatia de Comunicare Ethos



Daca tot nu stiti de unde sa ma luati "remember the sponsors":

Olimpiadele Comunicarii

Basepoate.ro - portalul tinerilor antreprenori


Si cele trecute, dar memorabile:

Gala Societatii Civile

Festivalul de Comunicare Online - Internetics




Acestea au fost, Selenis a venit, iar Ethos-ul e din ce mai prezent in fiecare dintre noi!

Dragos Tuta

Comentarii

1 Comments:

At 09 noiembrie, 2005 14:42, Blogger Dragos Dehelean said...

Acum ca ma uit la poza ta, Dragos, ma gandesc ca e aceeasi problema ca si la a mea: parem mult mai tineri decat suntem.

Cum trece timpul domn'le!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home