vineri, ianuarie 20, 2006

Un an fara Toni Alexe

Pe 21 ianuarie se implineste un an de la moartea lui Toni Alexe - capitanul nationalei de baschet a Romaniei si al formatiei ASESOFT Ploiesti.

Acesta este un gest de aducere aminte.

Dumnezeu sa-l odihneasca!


Daca vrei, posteaza si tu imaginea pe blog-ul tau.

PS - Multumiri:

Harald (Andrei Tufa) - Copy si Emilian Olaru - Art.

Fotografie: Dragos Coman.

UPDATE: Executia va fi afisata cel mai tarziu sambata la intersectia strazilor Pictor Verona si Dionisie Lupu pe un panou stradal.

Multumiri pentru publicare:

  • Subiectiv

Dragos Tuta

New Business Director

Selenis

Comentarii

4 Comments:

At 20 ianuarie, 2006 07:05, Anonymous Anonim said...

misto imaginea. face toti banii. super-sugestiva.

 
At 20 ianuarie, 2006 08:31, Blogger Dragos Tuta said...

Cred ca este extraordinara executia.

S-ar putea ca unul din motive sa fie chiar ca "nu a facut nici un ban".

Nu este advertising pentru client. Este o campanie realizata de 3 profesionisti din piata de advertising pentru sufletul lor si pentru Toni Alexe.


Nu are obiective sau rezultate de urmarit. Este si arata doar suflet si valori.

PASIUNE - una dintre principalele caracteristici ale regretatului Toni Alexe.

 
At 20 ianuarie, 2006 08:54, Anonymous Anonim said...

de acord cu tine. tocmai de aia am pus-o si eu pe blog. personal, eu as baga-o si-n ziar. arata super-bine si defineste o realitate: baschetul e in doliu, daca vrei sa punem problema asa. ar fi un gest misto sa nimereasca vreun ziarist sportiv pe vreun blog care a postat imaginea si sa ceara permisiunea de a o publica (fireste, cu creditele de rigoare)

 
At 20 ianuarie, 2006 13:24, Blogger Dragos Tuta said...

Dupa comentariul lui Subiectiv si aprecierile colegilor m-am hotarat sa incerc o mini campanie de PR pe tema acestei executii.

Tardiv insa, am trimis email-uri catre redactorii de sport si Media & Advertising incepand cu ora 21:00.

Un detaliu care mi-a scapat este ca Gazeta Sporturilor a vorbit deja din 19.01.2005 despre executie.

http://www.gsp.ro/index.php?a=32074&shift=1

Am inteles de la colegi ca ar fi aparut si in editia printata desi nimeni nu stie cu siguranta.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home