luni, noiembrie 14, 2005

DA – se strange praful

Trebuie sa stiti ca nu am veleitati politice si nici nu mi-am propus vreodata vreun obiectiv in aceasta directie.

Am votat cu Basescu si pot sa afirm ca ceea ce m-a influentat cel mai mult, mai in gluma mai in serios, a fost campania de comunicare online realizata de Bogdan NituWebstyler si Felix Tataru - gmp / Ashley.

S-a pus praful la propriu pe afise. Trec in fiecare zi pe langa sediul PD (Dr. Lister – Cotroceni)

Aceleasi afise care in campanie straluceau sunt acum pline de praf si decolorate.

In timpul campaniei am fost impresionat sa vad multi tineri care lucrau in acest sediu mai mai ca antreprenorii. Nu glumesc, mereu stateau mai mult ca mine la munca (si vedeti si voi la ce ora am postat).

Nu cumva asta e problema politicii in Romania? Straluceste doar in campania electorla?

Nu e nici un consilier de imagine in aceasta zona care sa se fi gandit cum poate avea succes un brand in care se pompeaza, o data la 4 ani, valori cu nemiluita, iar in restul de 3 ani si 6 luni nu comunica decat reactii la situatii de criza?

In timpul exercitiului politic propriu-zis totul este prafuit, si pesimist? Toata lumea injura, se cearta si ........... Pfffffffff

Ce repede imi piere cheful cand e vorba de politica.

Dragos Tuta

New Business Director

Selenis

Comentarii

1 Comments:

At 15 decembrie, 2005 14:02, Blogger Cosmin said...

salut dragos!

ai perfecta dreptate cand remarci lucrurile pe care le-ai remarcat despre absenta unei comunicari politice de valoare. Sa stii ca de multe ori ma gandesc ca poate totul e ceva artificial, ca doar noi ne inchipuim ca e ceva atat de esential (comunicarea), pentru ca nici colegii mei de la facultatea de stiinte politice nu vor sa faca comunicare politica (am facut un mic sondaj in cursul orei de sociologie), cat despre raposata mea facultate, cea de jurnalism si stiinte ale comunicarii, acolo nici nu mai pomenesc. vezi, de asta zic.. politicienii, clar, isi aduc aminte sa isi vanda cacatul (adica brandul, domle) doar in campanie, apoi uita... Oricum, sunt ferm convins ca asta se va schimba in timp, (Basescu e un inceput, comunica cu presa:P) cand se va face rocada... Cand politicienii vor avea si ei bloguri:P cand politicienii vor fi cei asemenea noua. E vorba de societatea romaneasca, de la oamenii de afaceri pana la studenti si politicieni. Intrarea in UE nu are cum sa nu ne fie benefica:)
Sarbatori fericite si spor la treaba in continuare:P

 

Trimiteți un comentariu

<< Home