vineri, ianuarie 20, 2006

Strategia in comunicarea politica

Nu vreau sa invinuiesc pe nimeni, ceea ce scriu mai jos are sanse 99 % sa fie paranoia - insa vreau si parerea voastra:


Este sau nu vorba de manipulare in cazul scandalurilor politice din ultima perioada?


3. In acest moment este de actualitate subiectul anchetarii lui George Copos.

2.Cu o zi inainte a existat totusi un alt subiect de presa interesant pentru publicul larg:

Loteria Romana sfideaza legile statisticii - in favoarea politicii insinueaza autorii. Pe scurt: de cativa ani incoace se castiga potul cel mare doar in preajma evenimentelor politice importante.

1. Privatizarea Loteriei Romane

Anchetarea lui Copos este justificata, cel putin in presa, de semne de intrebare asupra corectitudinii unor afaceri cu ... surpriza... Loteria Romana.

Era nevoie de destabilizarea imaginii Loteriei pentru a asigura interesul pentru scandalul Copos? Este aceasta situatie controlata sau nu?

A fost oare nevoie ca jurnalistii sa creada ca au descoperit singuri legatura dintre Loteria Romana, George Copos si interesele politice meschine?

Va fi procesul de privatizare a Loteriei un plus de imagine pentru cel care o va scoate din mainile lui Copos si Voiculescu - chiar daca la o valoare mult mai mica?

Cine a dat comunicatul de presa cu statisticeile castigurilor de la Loterie?

Articole din presa care ma fac sa ma intreb daca sun sau nu paranoic:

"Loteria Romana insulta matematica pe banii nostri" - 19.01.2006

"Copos, urmărit penal" - 20.01.2006

"Decizie - Statul pastreaza Loteria" - 11.01.2006

"Comunicat Precizari de la Loto"
- 16.05.2005

Nu am nici un dubiu asupra bunei intentii si a independentei jurnalistilor care au scris aceste articole. VORBESC SERIOS!


Dragos Tuta

New Business Director

Selenis

Comentarii

1 Comments:

At 22 ianuarie, 2006 17:10, Anonymous Anonim said...

"Era nevoie de destabilizarea imaginii Loteriei pentru a asigura interesul pentru scandalul Copos?" - imaginea loteriei romane este sifonata de mult timp.
Loteria Romana isi promoveaza jocurile , lozurile si alte hartiute aducatoare de bani prin campanii de publicitate - ceva normal. Anormale sunt insa locatiile alese si sumele de banii platite pentru acestea. S-a scris in presa anul trecut despre suma exorbitanta pe care o platea loteria pentru reclama de pe unul din zidurile stadionului giulesti: in jur de 30.000 euro pe luna! Cu aceeasi bani se putea inchiria un spatiu la fel de mare dar pe unul din blocurile din Piata Unirii.

Probabil pretul era atat de mare datorita fluxului continuu de calatori din gara de nord sau din cauza "celebritatii" zidului. Pe vremea raposatului acolo era scris cunoscutul slogan : "nici o masa fara peste!", suporterii au adaptat si s-a ajuns la : "nu e peste ca stavridu' nici echipa ca rapidu'" .


concluzia: Loteria romana este ca o vaca: romanii sunt prostii care-i furnizeaza vacii iarba de calitate iar Copos e cel care o mulge.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home