vineri, februarie 03, 2006

Am ajuns la AdPrint

Salutari si spor colegilor care nadusesc in birou la Bucuresti. Am ajuns la AdPrint (Brasov)

Nici nu am ajuns bine si am bifat deja trei task-uri:

  • cazat si instalat la hotel (Capitol - nu va recomand pe viitor, are aspect comunist dar e curat)
  • inregistrat la festival si facut poza pentru badge (impresinanta organizarea cel putin pana unde am ajuns eu - holul hotelului Aro)

UPDATE: biroul de inregistrare



Dragos Tuta

New Business Director

Selenis

Comentarii

4 Comments:

At 03 februarie, 2006 06:36, Anonymous Anonim said...

si nu ti-ai pus link spre tine :D

 
At 03 februarie, 2006 08:11, Blogger Dragos Tuta said...

Pai stai ma Radu ca acu nu o sa ii scriu eu lui Alex pe blog. Doar e jurnalist nu ...

Parola a bagat-o singur, am fost doar suport tehnic si promotor al blogging-ului.

Important e ca la creat. Asta e primul pas. Acum trebuie sa imi continui campania de "vanzare" si sa il fac sa inteleaga ca e avantajos pentru el sa si posteze.

PS: e senzational la AdPrint. DISTRACTIE , DISTRACTIE si iar DISTRACTIE.

Prieteni mai vechi, mai noi si multa, multa distractie.

 
At 05 februarie, 2006 14:04, Anonymous Anonim said...

Sunt sigura ca o sa pui cat de curand si alte informatii despre festival, nu?;;)

 
At 08 februarie, 2006 02:01, Blogger Dragos Tuta said...

Sigur Anca,

Ce te-ar interesa mai mult?

 

Trimiteți un comentariu

<< Home