miercuri, noiembrie 16, 2005

Google vs Trafic.ro (NetBridge)

Sau, mai corect, Trafic vs Google

Vestea va naste cu siguranta dezbateri pe piata romaneasca:

Asa cum ne-a obisnuit, Google nu se opreste din surprize si continua lansarea de produse:

Google Analytics






Este un produs complex, dar impresioneaza prin uzabilitate.

Cum va reactiona piata romaneasca?

Va renunta lumea la trafic.ro? Ce se va intampla cu nou lansatul T3?

Nu am apucat sa studiez inca produsul T3, asa ca nu stiu daca are mai multe feature-uri decat Google Analytics.

Stiu insa ca el este acum in perioada de lansare si ca acesta este motivul pentru care este gratuit.

Mai este acum viabila strategia de achizitionare contracost? Va mai cumpara cineva?

Poate trafic.ro sau T3 sa se diferentieze printr-un serviciu personalizat pietei locale? In momentul acesta cred ca doar versiunea in limba romana este un argument, dar nerelevant.

Oricum vestea trebuie retinuta. Trebuie sa ii apludam pe cei de la google. Sunt sigur ca acest produs va creste piata romanesca de comunicare online. Clientii vor intelege mult mai usor avantajele.

Clientii pot vedea acum rezultatele interpretate asa cum isi doresc, nu mai au probleme de intelegere a unor indicatori, iar agentiile pot prezenta usor rapoarte "pe intelesul tuturor".

Abia astept sa vad reactia celor 2 jucatori aminti mai sus.

Dragos Tuta

New Business Director

Selenis

Comentarii

3 Comments:

At 30 noiembrie, 2005 01:22, Anonymous Anonim said...

Ziua buna
La inceputul saptmanii mi-am facut un cont la Google Analytics si nici pana acum nu mi l-au activat. Este un cont de test.(Nu vreau sa incarc website-ul pe care il administrez cu o gramada de programe gen trafic, insa vreau sa testez programul de la Google.)
De mai bine de 3 zile stau si astept. Mesaj de la Google: "Google Analytics has experienced extremely strong demand, and as a result, we have temporarily limited the number of new signups as we increase capacity. In the meantime, please submit your name and email address and we will notify you as soon as we are ready to add new accounts. Thank you for your patience."
Parerea mea: 3 zile in mediul online e cam mult.

 
At 30 noiembrie, 2005 02:31, Blogger Dragos Tuta said...

Da, am aflat si eu despre aceasta problema a celor de la google.com

E intradevar dezamagitor ca nu au reusit sa previzioneze corect cererea.

Eu am fost putin mai norocos si am apucat sa inscriu blog-ul pana la data la care au luat ei aceasta decizie.

Reconfirm vestile bune, este extraodinar acest serviciu.

Sper sa rezolve problemele pe care le au si sa de-a din nou drumul la accesul gratuit.

 
At 12 ianuarie, 2006 18:57, Anonymous Anonim said...

heh... trafic.ro, statistici.ro si site-urile de genul asta vor continua sa existe si nu va renunta nimeni la ele pentru ca aduc trafic. daca e sa vbim despre calitatea serviciilor, atunci Google ofera calitate. spre exemplu, comparind numarul de vizitatori unici pe zi din Google Analytics cu cel din trafic.ro, respectiv statistici.ro si neogen, cel mai aproape de adevar, de cele mai multe ori dind rezultate perfect adevarate, e Google. am facut comparatia cu monitorul din CPanel-ul serviciului de hosting. deci... se vede diferenta :D

 

Trimiteți un comentariu

<< Home