miercuri, noiembrie 16, 2005

Cresc bugetele de comunicare online

Revin la subiectul anterior legat de lansarea Google Analytics.

De ce consider ca este o veste buna?

Vor creste investiile in comunicare online, deoarece:

Clientii:
  • Au o dovada a eficientei investitie;
  • Nu mai sunt pacaliti de cei care vand media online neprofesionist;
  • Isi imbunatatesc strategia in functie de raportarile exacte (finale si intermediare)
Agentiile de media online si proprietarii de site-uri:
  • Prezinta clientilor rezultate mult mai credibile, furnizate de o terta parte a carei buna practica nu poate fi contestata;
  • Raporteaza mult mai usor si mai rapid rezultate complexe;
  • Masoara eficienta unei campanii chiar in timpul derularii ei si pot interveni pentru imbunatatirea rezultatelor.

Dupa postarea primei stiri s-a nascut o mica dezbatere:

Este Google Analytics Free sau nu?

Un articol din Ziarul Financiar sustine ca este un serviciu gratuit doar pentru clientii serviciului Google AdWords. (citeste articolul...)


Google insa ne lamureste chiar pe site-ul de prezentare a serviciului:

1. Google Analytics este gratuit pentru orice site care are mai putin de 5.000.0000 de afisari / luna.
In momentul de fata, in Romania, exista 17 site-uri care depasesc acest numar.
2. Google Analytics este gratuit (nelimitat) pentru clientii serviciului Google AdWords.

Citeste pe site-ul Google Analytics



Dragos Tuta

New Business Director

Selenis

Comentarii

1 Comments:

At 16 noiembrie, 2005 15:08, Blogger Dragos Dehelean said...

Mi se pare corecta analiza asupra impactului. Nu cred insa ca va fi un proces de o zi doua. Cei care se vor juca intai cu noul instrument vor fi tot comunicatorii tineri. Va trece ceva timp pana cand priza asupra mediului se va raspandi in piata.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home